2011. július 11., hétfő

Yikes szolár tároló 300 liter víz szintje:
- Fólia zakó, fehér és ezüst. Alapszín a fehér, RAL 9010
- Acélból S 235 JR
- Belső zománcozással a DIN 4753 3. rész
- Magnézium anód 1 1 / 4 hüvelykes
- Hegesztett Nagy huzagolatlan regisztrálj
- Nagy hőcserélő felületek
- Ingyenes magas minőségű 50 mm poliuretán szigeteléssel 100% CFC
- Befogadó hőmérő (mellékelve)
- Befogadó érzékelőcső
- Standard 1 1 / 2 "csatlakozó elektromos ellenállás, vak dugó is!

Német minőség márkája HUCH!

Ez az a aukción egy eladó egy magánszemély, hogy én nem vagyok kereskedő, és adok NO garancia és biztosíték az árverésre elem velem, mégis veszem vissza az árut vagy csere őket. Az új EU-jog vagyok köteles pont őket. Én ezt megértem. Továbbá megjegyzem, hogy a biztosított a hajózás, a vevő viseli a teljes kockázatot a hajózás. Ön elfogadja ezeket a feltételeket az ajánlat benyújtását.
Ár: 100 EUR VB