2011. szeptember 30., péntek

Fehér pamut nadrág nagyon olcsón! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Szia, üdvözöllek oldalamon! Köszönöm, hogy benéztél!
Eladó sorba került ez a szép, anyagában csíkos fehér átmeneti, 97% pamut nadrág. Trapéz szárú. Egyetlen egyszer volt rajtam, tavaly a kisfiam farsangi ünnepségén, amire én is beöltöztem és a jelmezemhez kellett megvennem ezt a nadrágot. Szára elég hosszú volt, ezért levágtam, de felvarratni már nem volt időm. Azóta  felszedtem pár kilót és már nem jön rám. Én már nem szeretnék foglalkozni a szárfelvarrással, ezért nagyon olcsó áron odaadom! Nagyon kényelmes, laza nadrág, elöl is van zsebe.
Ha van időd, nézd meg a többi termékemet is! Üdv:   Zné


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-29 12:18
. Fehér pamut nadrág nagyon olcsón! - Jelenlegi ára: 1 000 Ft